رایزنی تیم ایران دوره با موسسه آموزش عالی ادیبان جهت عقد تفاهم نامه برگزاری دوره های مجازی

موسسه آموزش عالی ادیبان

موسسه آموزش عالی ادیبان

دیروز و در تاریخ 03/03/1398 نشست صمیمی در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری با موسسه آموزش عالی ادیبان و تیم ایران دوره برگزار گردید. در این نشست که آقایان دکتر عباسی فرد (معاون آموزشی و پژوهشی موسسه)، مهندس محسن کامکار (بنیان گذار ایران دوره)، مهندس عسکری (از اعضای تیم اجرایی ایران دوره)، دکتر شیدائیان (استاد دانشگاه) و آقای دکتر شفیع آبادی (استاد دانشگاه) حضور داشتند بر لزوم اجرای برگزاری دوره های مجازی تاکید گردید.

موسسه آموزش عالی ادیبان در سال 1385 مجوز خود را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جهت آموزش عالی دانشجویان دریافت نمود و تا کنون در شهرستان گرمسار در حال فعالیت می باشد. موسسه آموزش عالی ادیبان به عنوان یک موسسه پیشرو در آموزش، پژوهش و تولید یکی از پیشروان مجموعه موسسات آموزش عالی کشور استکه در حال حاضر در 46 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی، با فارغ التحصیل کردن بیش از 5 هزار دانشجو فعالیت خود را ادامه می دهد.

در این نشست بر محوریت لزوم برگزاری دوره های مجازی بحث گردید و هر دو طرف تاکید بر همکاری نمودند.

در این گفتگو دکتر عباسی فرد اذعان داشت، می توان از ظرفیت ها و امکانات این موسسه در جهت برگزاری دوره های مجازی استفاده کرد و این نوید را می دهم که اساتید این دانشگاه هم این توانایی را دارند تا در تامین محتوا، همکاری های لازم را در آینده با تیم ایران دوره داشته باشند. من موافقت ضمنی خود را اعلام می دارم و پس از طرح موضوع در جلسه هیات رئیسه، انشاله تفاهم نامه همکاری را امضا خواهیم کرد.

در ادامه نشست، مهندس محسن کامکار با تاکید بر صحبت های ایشان فرمودند؛ ما شاهد این هستیم که موسسه شما از ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری برخوردار است. جمعیت زیادی از افراد جامعه خواهان آموزش مهارت محور در راستای اشتغال در بازار کار هستند که می توان با استفاده از این ظرفیت ها این امکان را برای عموم ایجاد نمود تا بدون حضور در دانشگاه و با سپری کردن دوره های مجازی و آزمون در آن بتوانند به این مهم دست یابند و موسسه آموزش عالی ادیبان می تواند ما را در این زمینه یاری کند.